Ready to go! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Stephanie Kooter - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Stephanie Kooter - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

14 September 2014 | Nederland, Soest

Spanning, spanning en nog veel meer spanning!! Morgenochtend is het dan eindelijk zover, mijn stagereis naar Curacao zal werkelijkheid worden. Ik weet het wel, maar ik besef het me nog niet. Gisteren heb ik samen met Emma mijn koffer ingepakt om de chaos in mijn hoofd wat te structureren. Ik moet zeggen, dit is met succes volbracht. De koffer is vol, ik heb alles ingepakt waarvan ik denk het nodig te hebben en ik heb nog wat ruimte over ook (waarover ik niet twijfel dat die vast nog gevuld zal worden... haha).
Morgenochtend om 07:00 heb ik afgesproken met Rosalie en Myrthe op Schiphol, samen gaan we het avontuur aan. Ik denk dat het besef dan wel langzaam zal opkomen. Nog even een laatste kopje koffie, een dikke knuffel aan mama en Rutger, en dan is het zover. Curacao, here we come!
Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste ervaringen morgen middag, ik ben nog nooit op het eiland geweest. Als we landen is het lokale tijd 13:30 (het is in Curacao 6 uur eerder dan in Nederland), dus hebben we nog rustig de tijd om alles daar te verkennen. Een weekje hebben we de tijd om te acclimatiseren voordat we aan onze stage gaan beginnen. Aanstaande vrijdag gaan we wel vast naar onze stageschool om kennis te maken met de leerkrachten en de leerlingen. Ik heb er enorm veel zin in, maar het blijft spannend.
Voor nu een lieve groet vanuit Soest, de volgende zal vanuit het Dushi Korsou komen.
Liefs, Stephanie

  • 14 September 2014 - 12:17

    Emma:

    Jouw grote avontuur gaat super worden! Veel plezier, geniet van je eerste week acclimatiseren. Ik spreek en zie je snel over Skype en ben benieuwd naar je reisverslagen!
    Dikke kus, Emma

  • 14 September 2014 - 15:43

    Marian De Bruin:

    Hoi Stephanie,

    Heel veel succes en plezier op dat warme eiland. We gaan je volgen via het blog.
    Goede reis en liefs uit Houten.

    Marian.

  • 14 September 2014 - 17:42

    Akal:

    Spannend! Heeeeeeeel veeeel plezier! Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen! Dikke kus.

    Ps. Als je terug komt, wil je de zon dan meenemen?

    Akal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Stephanie

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 3649

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 30 December 2014

Curacao

Landen bezocht: